Blogia
7037

THE FOOD WORLD TO MAC OS DOREL BENCZE

The Food World

 

/ Hiszpania / gatunek - Rodzina / Czas trwania - 22 min. Światowy Dzień Żywności odbywa się corocznie 16 października z okazji utworzenia Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Żywności i Rolnictwa (FAO. Każdego roku ma inny temat. Przez lata będę dodawać kolejne kraje i zdjęcia, tworząc miłą prezentację jedzenia z całego świata. Możesz także śledzić mnie na Instagramie, ponieważ dzielę się pięknymi potrawami z moich podróży. Różne produkty spożywcze z różnych krajów na całym świecie. Kraj nad każdym jedzeniem to miejsce, w którym go skosztowałem i zrobiłem zdjęcie. Wietnam. Kody promocyjne i kupony na świat surowego jedzenia na maj, 2019 r. Zapisz z 12 aktywnymi kodami promocyjnymi, kuponami i bezpłatnymi wysyłkami The Raw Food World. 🔥 Dzisiejsza najlepsza oferta: zaoszczędź 18% na zamówieniu. Średnio kupujący oszczędzają 21 przy użyciu kuponów The Raw Food World.

9 recenzji The Raw Food World "Przyjęli i potwierdzili moje zamówienie oraz moją płatność 10 stycznia 2016 r. Do 31 stycznia nie otrzymali przesyłki i nie otrzymałem żadnego numeru śledzenia. Wysłałem im przypomnienie pocztą elektroniczną; powiedział, że nie. Najzdrowsza żywność na świecie.

 

[Zabawa. Recenzja: Dokumentalny „Chef Flynn” podąża za fenomenem świata żywności.

 

0 comentarios